Klantenservice

Klantenservice van Mevrouw de Beer

Vragen van bestellen tot retourneren

Verzendkosten

Geen verzendkosten boven €75

Losse kaartjes (max 3) (geenTrack & Trace) €2,50
Brievenbuspost Track & Trace €4,25
Pakketjes Track & Trace < 10kg €6,95

BelgiëTrack & Trace < 10 kg €9,10

Bestellen

Bestellen bij Mevrouw de Beer bestaat uit de volgende stappen:

  • Na het kiezen van het door u gewenste artikel klik je op de knop “in winkelmand”.
  • Controleer je bestelling of winkel verder.
  • Op deze pagina kunt u eerst de verzendkosten berekenen en eventueel een kortingscode invullen.
  • Als je klaar bent klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  • In de volgende stap kun je je adresgegevens invullen. Indien gewenst kun je hier een afwijkend verzendadres invullen. Je ontvangt dan de bevestiging per e-mail, maar de bestelling wordt op het verzendadres afgeleverd.
    Je kunt op zo iemand een leuk cadeau opsturen.
  • Kies een betaalwijze (iDeal, een bankoverschrijving. of MrCash) Als je op de knop “bestelling” klikt heeft je een betalingsverplichting.
  • Nadat je de betaling hebt afgerond dan ontvangt je van ons een e-mail ter bevestiging. Hierin staan alle gegevens van je bestelling.

BTW
De prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, dan bent je hiervoor zelf aansprakelijk en dragen wij geen verantwoording over een verkeerd afgeleverd pakket.
We proberen je natuurlijk wel te helpen om het pakket te traceren en toch op jouw bestemming te krijgen.

Betalen

Je kunt veilig en snel betalen met:

Ideal in je eigen vertrouwde bankomgeving.
MrCash voor alle Belgische klanen
Sofortbanking voor alle Duitse klanten

Zie je op jouw betaalrekening een afschrijving van Mollie staan? Dan is er een internetbetaling via Mollie gedaan. Mollie is een gecertificeerd bedrijf dat voor diverse webwinkels, waaronder ook mevrouwdebeer.nl deze betalingen uit mag voeren.

Verzenden

Jouw pakket is er meestal de volgende dag, mits voor 15:00u besteld.

Bestel je op vrijdag na 15:00u, dan kan het zijn dat PostNL pas maandag of dinsdag het pakketje levert.

Zijn er afwijkende levertijden, dan staat dat op de website vermeld.

Voor pakketten kan het zijn dat er enige vertraging is in de bezorgtijd. Ik volg jouw pakket ook. Is er iets mis neem dan contact met me op, dan zoek ik naar een oplossing.

Pakketten naar België.

Je kunt je bestelling direct naar een PostNL-punt laten sturen. Pakketten die na een tweede poging niet thuis kunnen worden bezorgd, gaan ook naar een PostNL-punt.

De meest actuele status van de pakketten is te vinden via de Belgische track & trace .

Ook is in België worden er een groot aantal pakketten verzonden. Dit kan ervoor zorgen dat jouw bestelling met bestemming in België vertraging kan oplopen.

Duurt het te lang, of zijn er problemen, neem dan contact op.

Levertijd

Na ontvangst van je betaling hanteert Mevrouw de Beer in Nederland de volgende verzendprocedure.

De meeste artikelen zijn op voorraad. Bestellingen die wij op voorraad hebben worden binnen 2 dagen verstuurd.
Wanneer de levertijd van je bestelling de levertijd afwijkt van normaal, krijg je daarvan bericht.

Omdat Mevrouw de Beer afhankelijk is van de postbezorging kan de levertijd variëren. Als je een vraag hebt over de verzending kunt je contact opnemen: info@mevrouwdebeer.nl.

Verzendwijze Je bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Pakketten die te groot zijn voor de brievenbus, worden door de postbode aan de deur aangeboden.
Ook op zaterdag kunnen er pakketten bezorgd worden (behalve op feestdagen).
Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.

De postbode biedt je pakket twee keer aan. Je moet hiervoor in sommige gevallen een handtekening zetten of je legitimeren.
Ben je beide de keren niet thuis? Dan kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
De postbode laat een notitie achter waarop je precies kunt zien waar dat is.

Ruilen & Retourneren

Hoe kunt je een artikel retourneren?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kunt je deze binnen een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst, conform de Wet Koop op Afstand, zonder opgave van reden retourneren.
Indien er echter slijtage of schade is opgetreden die Mevrouw de Beer kan aantonen, dan is zij gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.
Meld een klacht zo snel mogelijk, zodat Mevrouw de Beer het meteen kan oplossen voor je. Zie ook bij tabblad klachten.

Terugbetaling
Nadat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht ontvang je alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug op je rekening.
Je draagt zelf de kosten voor de retourzending.

Formulier herroeping
Het modelformulier voor herroeping kunt je hier downloaden.
Zie ook het tabblad “Klachten”.


Neem eerst contact op met Mevrouw de Beer:
– per e-mail: info@mevrouwdebeer.nl
– per telefoon: 026-4434254

Graag het product zo veel mogelijk in de originele verpakking retourneren.
Stuur het pakket retour naar:
Mevrouw de Beer
van Heemstralaan 45
6814 KC Arnhem

Retourformulier
Graag een foto meesturen van het artikel indien het beschadigd is aangekomen.

Klacht

Mevrouw de Beer behandelt en verzendt een artikel met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Helaas gaat er wel eens iets mis.

– Er is een verkeerd artikel toegezonden
– Een artikel is tijdens de verzending beschadigd geraakt
– Een artikel vertoont een fabricagefout

Wij vinden service en gastvrijheid voor jou als klant erg belangrijk en zullen proberen een klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Wat kun je doen bij een klacht?
Meld een eventuele klacht zo snel mogelijk maar zeker binnen 5 werkdagen. Voordat je het artikel terugzendt graag eerst even contact met ons opnemen.
Per e-mail kun je dan aangeven wat de klacht is en zullen wij aangeven op welke wijze je het artikel het beste en makkelijkst kunt retourneren.
De klacht wordt zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord.
Mocht door onvoorziene omstandigheden en of overmacht het niet mogelijk zijn de termijn van 14 dagen aan te houden, zal Mevrouw de Beer je dat laten weten.
Indien de klacht gegrond wordt verklaard, mag je het artikel retourneren.
De portokosten van terugzending betaal je zelf.

Ongefrankeerde zendingen kunnen wij niet in behandeling nemen.
De verzendkosten van uw bestelling worden wel vergoed.
Als je wilt wordt een vervangend artikel kosteloos naar je toegezonden.

Wat gebeurt er indien een klacht te laat, na 5 werkdagen, wordt gemeld?
Als je de klacht pas na 5 werkdagen bij Mevrouw de Beer indient dan zijn wij gerechtigd om je alle kosten voor reparatie of vervanging, inclusief administratie-, verzend- en voorrijkosten in rekening te brengen.
Op de website van de SER kun je meer over lezen over de wettelijk vastgestelde regels.

Wanneer vervalt de garantie?
Je garantie op artikelen vervalt wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van Mevrouw de Beer wijzigingen zijn aangebracht of geprobeerd zijn aan te brengen. De garantie vervalt ook wanneer je het artikel hebt gebruikt voor doeleinden waarvoor het niet bestemd is.

Voor klachten kunt je contact met ons opnemen.
Per e-mail: info@mevrouwdebeer.nl.
Per telefoon: 026 – 4434254
Per brief: Mevrouw de Beer, van Heemstralaan 45, 6814 KC Arnhem
Vermeld in de e-mail of brief duidelijk je naam, adres, ordernummer en omschrijf de klacht. Graag ook foto’s van het artikel bijvoegen, waarop de klacht duidelijk is te zien.